Test av fyllningar

29 Oktober 2013 - 19:54
Har läst att om många som har gjort tårtor med fyllningar på kokos och lime som har varit uppskattade så jag blev lite nyfiken på att testa det. Har tänkt att testa en kokosfyllning rätt länge men när jag själv inte är speciellt förtjust i kokos så har det inte blivit av att jag har gjort det.
Slängde ihop en sockerkaksbotten med en kokos och en limefyllning i söndags men gjorde den inte färdig dörrens igår eftermiddag. Valde att spackla den med en whipped cream cheese frosting som också var första gången jag testade på.
Måste säga att för att inte tycka om kokos så var den fyllningen faktiskt god och ihop med limen i tårtan så blev det väldigt gott. Denna kombinationen kommer jag nog att göra i fler tårtor :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0