Musiktårta

15 Februari 2011 - 16:33
Fick en beställning på en tårta innan helgen till alla hjärtans dag. Det skulle vara en lila tårta med noter på då han som fyllde år är väldigt musikintresserad. Innehållet i tårtan fick jag dock fria händer till. :) Hade aldrig gjort en lila tårta eller någon med musiktema så tyckte det verkade som en kul tårta att göra.
Det fick gärna vara en mikrofon på tårtan också men jag kände att jag inte hade tid i söndags att göra en så jag gjorde ett hjärta istället. Kände att det kunde passa då han som fyllde år fick tårtan av sin tjej och dessutom fyllde år på alla hjärtans dag.

Denna tårtan bestod av ljus botten, jordgubbspannacotta och mjölkchokladcremé. Täckt med hemmagjord sugarpaste. Även dekorationerna i sugarpaste.
..........................................................................................................................................................................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0