Fyllda chokladkakor

18 Februari 2011 - 18:33
Jag har, som jag har nämt tidigare, hittat många recept i tidningen Baka som jag vill testa på och idag tog jag chansen att testa på ett recept på Chokladkakor med vaniljfyllning. Receptet kommer från Therésia Erneborg som driver bloggen Söta Saker

Jag tycker att dessa kakor var väldigt goda men man ska nog inte äta alldeles för många då jag tyckte att de var rätt söta. Men det är ju det söta som är gott. :p Jag funderade på att smälta lite vit choklad och ringla över för ett lite finare utseende men nu i efterhand så tror jag att det blev bättre utan, kan nog ha blivit lite för sött då kanske. Får nog ta och prova med en lite osötare (kan man säga så?) fyllning någon gång så går det nog ha lite choklad på också. :)

Iaf, har ni inte testat dessa så tycker jag att ni ska göra det. Dessa är både snabba att göra och goda. (Receptet kommer imon)
.........................................................................................................................................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0